http://stowarzyszeniestrzecha.blogspot.com/

wtorek, 13 sierpnia 2013

Praca krajkowo, przędziano tkaczowa

Z Agnesą miałyśmy bardzo pracowite miesiące, które zaowocowały zaproszeniami kramu na turnieje i półkolonie. Nauczyłyśmy się wykonywać nowa metodą sznureczki dzięki zaprzyjaźnionej Madzi.
A dzisiaj postanowiłam olejem lnianym zaimpregnować tabliczki bo juz mnie korca prace do tkania nową techniką.
Prezentuje raptem kilka foteczek z naszej pracy.


Agnesa albo przędzie wełenkę albo dzierga siateczki- Taką pracowita Białogłowę to ze świecą szukać:)




 A Bolko i Diego wykonywali sznureczki na lucetce i palcach
A ja tradycyjnie na badku tkałam i tkałam i tak utkałam 2 krajeczki








Zaimpregnowana nowa lucetka Bolka oraz moje tabliczki


No i nawlekanie nici na moje tabliczki:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.